piątek, 13 kwietnia 2012

Witam

Witam wszystkich 


Coś by pasowało napisać o sobie prawda? no w sumie tak ale po co wystarczy kliknąć w ramkę o mnie i tam wszystko pisze, no prawie wszystko :-) Od razu chciałem was zaprosić serdecznie na tego oto bloga na którym będę opisywał swoje przeżycia, doznania, opinie, będę polecał hmm co będę polecał? niech się zastanowię hmmm ujmę to tak wszystko co mi się spodoba i stwierdzę że jest godne polecenia. No tak suma sumarum pasowało by was poprosić abyście dołączyli się do obserwowanych No oczywiście że się odwdzięczę!!! Co tam jeszcze .... Już wiem każdy by chciał aby jego bloga odwiedzało coraz więcej osób, no ja bym na przykład chciał. Jest na to rada Możemy wymienić się linkami. Nie głupi pomysł czyż nie? 

No teraz coś o wyglądzie może on was teraz zirytować, pewnie sobie pomyślicie co za (CENZURA) miał/a lepiej. No nie wątpię ale wygląd się zmieni. No tak pierwsze wrażenie się liczy wiem o tym... Ale przecież książki nie ocenia się po okładce lecz po jej treści... Więc poczekajcie aż dodam tą treść :) Na pewno coś się zmieni ale troszkę cierpliwość a teraz zapraszam do komentowania.


Idę spać dobranoc wszystkim 

10 komentarzy:

  1. Zgadza się " książki nie ocenia się po okładce " , więc czekam na dalszy ciąg : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Rzadko można spotkać chłopaka, który prowadzi swój własny blog. Będę tu wpadać częściej.;)
    Zapraszam częściej www.moda-mody.blog.onet.pl <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja prowadzę z koleżankami podobnego bloga :) też opisujemy o sobie i różnych takich :D zapraszam :) http://zamykamyumysly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój blog jest podobny do Twojego, znaczy ja opisuję w swoim blogu swoje uczucia, przeżycia i tak dalej ;D
    Masz rację, książki nie ocenia się po okładce tylko po jej treści. ;) Tło to tylko tło, jak ogarniesz bloga (funkcje) to się pozmienia, czyż nie ? :D

    Zapraszam do siebie :)
    My-Chemical-Lifexd.blogspot.com

    (+obserwuję Twojego bloga :DD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wasze opinie :) oczywiście tło sie zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, fajne. pozdrawiam . zycze milego blogowanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze się zapowiada ! Życze miłego blogowania :)
    W wolnej chwili wpadnji do mnie :
    www.brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. będę wpadała :*
    Powoli będziemy rozwijać nasze blogi, zapraszam częściej ;)

    OdpowiedzUsuń