piątek, 13 kwietnia 2012

Przypał

Przypał

To znowu ja :) no tak jest już po 00:00 ale dopiero usiadłem na komputer żeby napisać obiecaną notkę. Dzisiejszy dzień był nie za wesoły dla mnie spytacie dla czego? a dlatego że dzisiaj jak bylem na zakupach i wracałem Kropówkami, nie spodziewając się niczego obok mnie przejechała policja miśkowozem. W pewnym momencie zatrzymali się i obydwoje wyskoczyli z auta jak po pierdzieleni zmierzając w moim kierunku. Przyznam lekko zaskoczony zostałem.... Nawet nie pozwolili mi spytać o co chodzi i za co zostałem złapany. Dopiero po 3 godzinach na komisariacie i jakimś bezsensownym przesłuchaniem policja stwierdziła że pomylili się i złapali nie tego co trzeba, że po prostu do kogoś tam bylem podobny itp 

Straciłem przez nich sporo czasu i nerwów tylko dla tego że oni się pomylili... Tak to już bywa z naszą władzą no ale nie mam im tego za złe....

Teraz co do pytań cieszy mnie bo pojawiło sie jedno pytanie do mojej osoby czyli:

A oto pytanie Natalii:

Jakiej muzyki słuchasz?

Odpowiadam:

Jakiej muzyki słucham hmm... w zasadzie tylko Hip hopu takich wykonawców jak Peja, Gandi Ganda, Śliwa, Kobra, Buczer itp to muzyka której słucham za co dzień. Lecz jeżeli chodzi o imprezy to lubię bawić się w rytmie techno jak i Disco Polo w tedy nogi same rwą się do tańca (chodź tańczyć nie umiem hehehe)

1 komentarz:

  1. heheh ;D Fajnie :)
    Ja tam słucham rocka ^^
    Super piszesz, domyślam się jak mogłeś czuć się na komisariacie, chociaż ja też byłam, ale to już ja zawiniłam. Długa historia, już jest wszystko w porządku ^^.

    Zapraszam do siebie
    My-Chemical-Lifexd.blogspot.com

    Myślę, że jeszcze zadawanie pytań jest aktualne . :D a oto dwa następne

    W jakim stylu się ubierasz?
    Czy jeździłeś kiedykolwiek konno ?^^
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń