sobota, 14 kwietnia 2012

Chłopak Vs Blog

Chłopak Vs Blog

Witam serdecznie wszystkich czytelników. Jak za czołem pisać bloga to sporo wiadomości na gygy dostałem że pierwszy raz widzą bądź rzadko widzą aby chłopak pisał bloga. Zastanawiam, się dlaczego was to tak dziwi ? No nic mniejsza z tym :) Niektórzy piszą notki o żabach inni o kwiatkach.... Każdy ma swój styl który ja jako blogger i czytelnik szanuje. Spotkałem się także z krytyką co po niektórych blogów pytam się dlaczego? jaką dostaje odpowiedz zawsze ta samą "Bo jest dziwny" Nie ma blogów dziwnych są blogi źle zinterpretowane (czy jakoś tak hehehe) Dodam jeszcze że jest kilka grup blogerów/eg które ja osobiście dziele na:
-Prawdomównych 

-Lubiących koloryzować 

-Kłamiących (nie cierpię ich)
Oczywiście mówimy tu o blogach które opisują nasze codzienne życie. Wielkie poszanowanie dla osób które piszą blogowe książki, opowieści, wierszę... Gratuluje Wam pomysłów i życzę powodzenia w dalszych rozdziałach waszych blogowych opowieści.,
Kolejna garstką blogerów może nie blogerów ale blogerek które maja swoje wpisy o modzie nie wiem o biżuterii itp itd powiem wam szczerzę że osobiście nie przepadam za takimi blogami ale moje siostry je kochają (co one w tym widzą ja sie nie udzielam) Także dziewczyny oby tak dalej a może kiedyś w przyszłości to właśnie wy będziecie projektować ubrania (dla mnie po proszę dresy i bluzę z kapturem hehehehe) 

Czy coś o minołem raczej Nie aczkolwiek jak sobie przypomnę to poruszę jeszcze ten temat a na koniec tak taki apel odemnie do was:

"JEŻELI PISZESZ BLOGA TO PISZ TO CO CI SERCE PODPOWIADA A NIE TO CO KTOŚ CI KAŻE, TO MA BYĆ TWOJE DZIEŁO NIE INNYCH"

1 komentarz:

  1. No tak masz rację to ma być Twoje dzieło nie innych i w tym się z tobą w 100% zgadzam, a chłopak piszący bloga. Wow xd nie no hahaa nie dziwi mnie to znam wielu fajnych gości którzy piszą blogi i nie są wcale źle odbierani, nawet wolę chłopaków którzy piszą niż tych którzy latają jak popieprzeni za piłką do nogi, albo goryli grających w kosza.
    Będę tu częst zaglądać, zapraszam do siebie ...
    + obserwuję

    OdpowiedzUsuń