wtorek, 17 kwietnia 2012

Tajgerocholik...

Tajgerocholik...

Witam serdecznie wszystkich. Dzisiaj stwierdziłem że chyba jestem uzależniony od Tigerów. Jak to a tak to :-) od pewnego czasu pije codziennie po kilka Tigerów. Kilka puszek zostawiłem żeby mieć jakieś fotkę żeby wam pokazać. Owszem Można być uzależniony od Tigerów (wo gule od każdego napoju) jedni są uzależnieni
od alkoholu inni od mleka choć by. Ale my wszyscy nie zależnie od wieku jesteśmy uzależnieni od Herbaty. Dobrze czytacie, bo zauważcie prawie każdy z nas pije codziennie po kilka herbat (ja osobiście potrafię wypić nawet 10 szklanek tego niebiańskiego napoju)

Ale powinniśmy pamiętać że Tigery są szkodliwe dla zdrowi. Podnoszą ciśnieni krwi przyśpiesza puls, dlatego też tyk napojów nie powinny pić dzieci jak i osoby z nadciśnieniem.

To chyba na tyle dzisiaj a oto fotka mojej małej wierzy :)


4 komentarze:

  1. Masz rację, każdy może być od jakiegoś napoju uzależniony. No, ale tigery, niezła "kolekcja" puszek ;d . Ja np. jestem uzależniona od Tymbarków :333
    Pozdrawiam, wpadnij do mnie
    My-Chemical-Lifexd.blogspot.com

    a i jak możesz też na 2 wpaść bloga, to będę wdzięczna :*

    http://nolifetime4rockmetal.blogspot.com/
    to nie jest mój blog, tylko mojego chłopaka, a on dopiero tak zaczął się bawić w takie klocki jak blogowanie :) Jeżeli zaobserwujesz tamtego bloga to on Twojego też zaobserwuje (już ja tego dopilnuję ^^)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie ma sprawy a moja siostra tez jest uzalezniona os tymbarwóe xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak. :D Od herbaty można być uzależnionym i bardzo dobrze ;> Herbatka tak pozytywnie wpływa na człowieka , że to jest masakra;D
    Prawda, Deestique ? ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najprawdziwsza prawda :D
      A to.. co się dzieje po herbacie w moim organizmie to .. Wiesz Ty i ja :D

      Usuń